SMR henger

Smr henger gyakorlatok derékfájásra. Kapcsolódó cikkek

Ha a napi munkaidőd nagy részét egy monitor előtt ülve töltöd, a hát- és derékfájás nyilván nem ismeretlen életérzés számodra.

SMR henger - Izomlazítás felsőfokon, nem csak sportolóknak Szerző: WEBBeteg - Feövenyessy Krisztina, alternatív mozgásterapeuta, funkcionális gerinctréner Az internetet böngészgetve nap, mint nap bukkanhatunk újabb és újabb korszakalkotó találmányokra, melyek azonnali gyógyulást ígérnek a krónikus betegségekben szenvedőknek elhízás, hajhullás, mozgásszervi problémák. Bár a csodaszerek a gyakorlatban általában nem váltják be a hozzájuk fűzött reményeket, egy-egy valóban hatékony időnként azért akad közöttük. Ilyen hatékony eszköz az SMR self-myofascial release, azaz önmasszázs henger is, amely nagy segítséget nyújt a sportolók, valamint a krónikus mozgásszervi problémákkal küzdők számára egyaránt. A szakszerű önmasszázs jelentősen hozzájárul az izom- és ízületi panaszok kialakulásának megelőzéséhez, sőt, kiemelkedően hatékonynak bizonyul a rehabilitáció terén is. Segítségével növelhető az ízületek mozgástartománya, csökkennek a krónikus gerinc- ízületi- és izompanaszok, fájdalmak.

Ám elég naponta 10 perc, hogy jobban érezd magad. A következő egyszerű gyakorlatokat akár az irodában is elvégezheted a kávészünetben, a gerinced hálás lesz érte! Tarts a fiókodban egy teniszlabdát, és naponta percre vedd is elő!

Így használom az SMR HENGERT

Akár ülő helyzetben is görgetheted a talpad alatt, de ha meg tudod oldani, még jobb hatást érhetsz el, ha állva átmasszírozod vele a talpaid. Jót tesz a keringésnek, felfrissít és segíti a visszerek kialakulásának megelőzését is.

ízületek fáj a fejét

Ha az irodában nem egyedül ülsz, akkor a mosdóban nyújtózz párat! Fogd meg a bal kezeddel a jobb csuklód és a húzd fel a karodat a mennyezet irányába, majd cserélj oldalt. Végezz néhány váll- és karkörzést is.

nyaki osteochondrosis fájdalomcsillapítók

A nyakadat is mozgasd át a gyerekkori tornaórán tanult alapgyakorlatokkal: fejbiccentés előre-hátra-oldalirányba. Máris megindul az agyi vérkeringésed, ez pedig különösen fontos és hatásos, ha egyébként fejfájós vagy.

könyök rák és fájdalom

Otthon ezeket a gyakorlatokat próbáld ki mindenképpen. Nincs másra szükséged, mint egy SMR hengerre és egy gumiszalagra — ez utóbbi akár egy régi törölközővel is tökéletesen helyettesíthető.

A lábad próbáld meg nyújtva tartani, miközben a sarkaddal a plafon irányába nyújtózol. Ülj nyújtott lábakkal, a szalagot tedd a két talpad alá, és annak a segítségével húzd a felsőtested a bokáid irányába.

Címkék: derékderékfájásfasciafascia thoracolumbalisgerinchengerlazításmasszázsnyújtássmrszéles ágyéki pólya Az ágyéki gerincszakasz védelmének egyik legfontosabb tényezője a széles ágyéki pólya latinul: fascia thoracolumbalis.

A lábad próbáld meg végig nyújtva tartani, a hátad is maradjon egyenes, ne görnyedj. Ha van SMR hengered, akkor a következő gyakorlatot végezd minden nap. Feküdj a hengerre, majd  a derekadtól a lapockák csúcsáig lassan görgesd végig a hátad alatt, közben a karokat nyújtsd a fejed fölé, és lélegezz mélyeket!

ízületi gyulladások ártanak, mint enyhítik a fájdalmat

Hálás lesz a gerinced, a roppanó hangoktól pedig ne ijedj meg. A lapockákat és a nyakadat már semmiképp ne hengerezd!

izom ízületi fájdalomcsillapító

A lábaidat és a fenekedet is átmasszírozhatod a hengerrel: kezdd a farizmaiddal úgy, hogy ráülsz a hengerre és óvatosan dolgozd meg vele az izmaidat. Ezután a combjaidat masszírozd végig elöl, hátul és oldalt is, smr henger gyakorlatok derékfájásra a lábszáradat is hengerezd végig.

A legtöbben már megtapasztaltuk, hogy milyen is az a makacs, soha el nem múló fájdalom a derekunk környékén, vagy az a semmiből jött hirtelen nyilalás miközben az autó csomagtartóját pakoljuk, vagy éppen sportolunk. Az emberek többsége hosszú-hosszú órákat tölt egy helyben, görnyedten számítógép előtt ülve, vagy ugyan talpon van egész nap, de mindezt rossz, hanyag testtartásban teszi.

Az egész napos ülést követően hálás lesz érte a tested! Kapcsolódó cikkek.

ízületi fájdalom reggel gyermekeknél