A lapockafájdalom lehetséges okai

Hogyan kell kezelni a vállizom törzsét. 5 egyszerű gyakorlat vállfájdalom ellen

Önmasszázs - a vállak kezelése Naponta szenteljünk időt és figyelmet magunkra. Legyen ez természetes, mint a fogmosás.

hogyan kell kezelni a vállizom törzsét

Törődjünk most egy hónapon keresztül minden nap a vállunkkal. A csuklyás izom szinte mindenkinek állandó feszültségben van, itt hordozzuk a terheinket. Lazítása nemcsak a váll számára jelent megkönnyebbülést, hanem lelkiállapotunkat is pozitívan befolyásolja. Ha problémánk van a vállízülettel, meg fogjuk érezni a rendszeres mozgatás, a nyújtások jótékony hatását. Az ízület feszültsége oldódik, fájdalma, akadályozottsága csökken.

A lapockafájdalom lehetséges okai

Ez a terület nagyon hajlamos a feszültség elraktározására, nehezen lazul el. Lendületes csuklómozgásokkal erős impulzusokat adjunk, hogy oldódjon a keménység. Járjuk be ezt az egész hogyan kell kezelni a vállizom törzsét, kicsit hátrébb a lapocka felső szélét is érintsük. Figyeljük meg közben, hol esik a legjobban, és ott időzzünk többet.

Hogyan épül fel a vállízület?

Mindent ellazítva pihenjünk meg, majd következzen a másik oldal. Majd nyúljunk kissé hátra, és a lapocka felső csúcsa mellett a harántujjakkal keressünk meg egy érzékeny pontot. Kilégzésre nyomjuk meg és tartsuk ki a nyomást több lélegzetvételnyi ideig. Képzeletünkkel segítsük az ujjunk alatti izmok, szövetek lazulását.

Hátizom erősítés

A könyököt támasszuk meg, hogy minél kényelmesebb legyen. A másik oldalon is kezeljük ezt a pontot.

Izomhúzódás kezelésére sokféle módszer van, amelyet a húzódás komolyságától függően kell megválasztani.

Először az elülső részt, majd középen fent, és hátul is. Ha érzékeny helyeket tapasztalunk, ott finomabban érintsük, de ismerjük meg a fájdalom pontos helyét. A csontos részeket ujjvégekkel is kopogtathatjuk. Pattanjon a kezünk, hogy az impulzusok igazi mozgást, lazulást teremtsenek az ízületben.

A másik vállat ugyanígy szabadítsuk fel a blokkoltságtól a figyelmes ütögetéssel.

Építs hatalmas vállizom deltákat

A vállakat ne húzzuk föl hozzá, tartsuk lazán. Az egyik kart fordítsuk tenyérrel fölfelé és nézzünk rá, a másik kart vállból csavarjuk meg úgy, hogy a kezünk tenyérrel hátrafelé nézzen.

Márkák Hátfájás, hátizom húzódás kezelése házilag Ha a hátfájás kezelése, háti izomhúzódás javítása házilag Namman Muay krémmel, vagy masszázsolajjal történik, akkor természetesen tettünk sokat az egészségünkért. Hátfájás, más szóval a hátizom húzódás egy igen kellemetlen probléma ami nem csak sportolás közben léphet fel, hanem egyszerűnek tűnő rossz mozdulat, mondjuk nyújtózkodás közben is.

Lélegezzünk lassan ki. A következő kilégzésre forduljunk a másik oldalra, a kart is fordítsuk tenyérrel fölfelé, és a másik oldalon csavarjuk a vállat hátra.

hogyan kell kezelni a vállizom törzsét

Nyújtózzunk közben az ujjakkal minél messzebb a törzstől, és ellenőrizzük, hogy a vállak ne emelkedjenek. Ismételjük legalább négyszer mindkét oldalra. Élvezzük az előző, megerőltető gyakorlat után az elengedettséget.

A rotátor köpeny a kar emelődarujában ülő gépkezelő

Majd kezdjük el a karokat oldalra lengetni, és figyeljük a vállízület tágulását. A fejet se tartsuk, a nyak is lazuljon el ebben a fordított testhelyzetben. Kicsit tartsuk benn a levegőt, majd hirtelen engedjük ki a szájunkon keresztül, és ejtsük le a vállakat. Ismételjük sokszor, kapcsoljuk hozzá a terhektől való megszabadulást képét. A szövődmények ízületi sérülés után, a hátat tartsuk tónusban, csak a váll teljes ellazulására figyeljünk.

Így a kar súlyától megszabadulva tehermentesen tudjuk oldani az ízületi blokkokat.

Deréklazító torna - Stretching/nyújtás

Vízszintesen mozgassuk a karokat, csavarjuk a vállakat messzire nyújtózva, csak egy picit megemelve a matracról. Ismerjük meg a gátoltságokat, esetleges fájdalmas helyeket, és próbáljuk őket lazítani.

hogyan kell kezelni a vállizom törzsét